کارتن پلاست فردیس در ساختمان مناسب برای افراد رماتیسمی است

اقدامات کارتن پلاست فردیس  برای به حداقل رساندن ردپای کربن خود به تولید با استفاده از پلی پروپیلن پس از صنعت و پس از مصرف منجر شده است.

ورق های موجدار پلی پروپیلن نیز کاملاً قابل بازیافت هستند. یک شرکت بسته بندی جهانی بریتانیایی است. این شرکت در سال 1940 تاسیس شد و یکی از زیرمجموعه های آن است.

یک رهبر جهانی در بسته بندی سازگار با محیط زیست، کالاهای کاغذی و خدمات بازیافت است. همانطور که اندازه آنها بزرگ شد، خدمات خود را گسترش دادند، از جمله کاغذسازی و بازیافت برای درک بهتر مشکلات مشتریان خود به عنوان یک کل، نه فقط یک عنصر.

هدف آنها این است که ارائه دهنده برتر بسته بندی سازگار با محیط زیست باشد که به خوبی به آنها خدمت می کند. آنها از پیشرفتی که به دست آورده اند و دستاوردهایی که در بازارهای هدف خود به دست آورده اند خوشحال هستند.

کارتن

اینتپلاست، یک شرکت آمریکای شمالی است که به توانایی خود در پشتیبانی از صدها بخش مختلف افتخار می کند. این شرکت در سال 1991 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در لیوینگستون، نیوجرسی، ایالات متحده است. شرکت یکی از شرکت های تابعه آن است.

خانواده شرکت های پرایمکس پلاستیک متعهد به پاسخگویی به خواسته های امروز بدون به خطر انداختن نیازهای فردا هستند. آنها فکر می کنند که پایداری یک حوزه همکاری و چند رشته ای است که همه بازیگران در آن نقش دارند.

سرپرستی شرکتی، اجتماعی و زیست محیطی همگی از ارکان مهم تعهد آنها هستند. آنها با استفاده از فناوری صرفه جویی در انرژی، افزایش تلاش های بازیافت، کاهش ضایعات و افزایش بهره وری عملیاتی، یک تجارت پایدار ایجاد می کنند.

دیستریپلاست،  مستقر در دانکرک، فرانسه، تولید کننده مهم اروپایی ورق های موجدار پلی پروپیلن است. دیستری پلاست از زمان آغاز به کار خود در سال 1994، تنها بر تولید ورق های پلی پروپیلن که با نام دیپلاست به بازار عرضه می شوند، متمرکز بوده است.

علاوه بر انعطاف پذیری در استفاده، به آزادی شخصی نیز اعتقاد دارد. ساخت آنها نیز با باور قابل توجهی در سازگاری پشتیبانی می شود.

برای تکمیل دایره انعطاف‌پذیری، آن‌ها با خوشحالی اعلام می‌کنند که مشتریان، کارگران، تامین کنندگان، سهامداران و جامعه ای که در آن کار می کنند از انرژی و تمایل کارآفرینی آنها به طور مستمر بهره می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *