نانو ذرات رس اصلاح شده لاغر کننده است

آیا می دانستید نانو ذرات رس اصلاح شده  کمک به کاهش وزن شما می کند طبق تحقیقات ممکن است یک مکمل مفید برای افرادی باشد که سعی در کاهش وزن دارند.

یک مطالعه نشان داد که مصرف یک محصول خاک رس مونتموریلونیت به کاهش افزایش وزن در میان افرادی که رژیم غذایی پرچرب دارند کمک می کند.

اگرچه برخی از روش‌های درمانی سنتی سال‌هاست که از محصولات رسی استفاده می‌کنند، اما راه‌های بهتری برای کاهش وزن وجود دارد. کاهش کالری دریافتی و افزایش سطح فعالیت بدنی همچنان بهترین انتخاب هستند.

رفع یبوست، از آنجا که خاک رس بنتونیت می تواند به سموم بچسبد، ممکن است برای تنظیم دستگاه گوارش افراد مفید باشد.

یک بررسی از فواید خاک رس بنتونیت نشان داده است که خاک رس ممکن است به برخی افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر با یبوست کمک کند. این استفاده از خاک رس بنتونیت شایستگی تحقیقات بیشتری را دارد اما امیدوار کننده است.

نانو

راش پیچک سمی می تواند باعث قرمزی، تحریک و خارش شدید شود. مطالعه ای در سال 1995 نشان داد که خاک رس بنتونیت می تواند بثورات سمی پیچک را درمان کند و به دنبال یک واکنش آلرژیک سرعت بهبودی را افزایش دهد.

نحوه استفاده، پس از دست زدن به پیچک سمی پوست را در اسرع وقت با آب و صابون بشویید. از صابون ظرفشویی یا صابونی که برای از بین بردن روغن طراحی شده است استفاده کنید تا به حذف اوروشیول از پوست کمک کند.

خاک رس بنتونیت را با آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید و آن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید. با یک باند تمیز یا پد گاز بپوشانید. این کار را چندین بار در روز تکرار کنید تا زمانی که بثورات از بین بروند.

درمان اسهال، برخی تحقیقات نشان می دهد که خاک رس های جاذب مانند بنتونیت ممکن است به کاهش مشکلات گوارشی مرتبط با ویروس مانند اسهال کمک کند.

به عنوان مثال، روتاویروس می تواند باعث اسهال شدید شود و به راحتی از فردی به فرد دیگر سرایت می کند. یک مطالعه نشان داد که یک خاک رس جاذب به نام دیوسمکتیت به توقف تکثیر روتاویروس کمک می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *