مردی که کت بلند مردانه و هودی دخترانه زمستانی را با هم پوشیده بود

یکی دیگر از سبک هایی که از ترند بیرون از منزل بهره می برد، سبکی است که مورد علاقه رامبلرها و راورهای دهه نود است. کاپشن‌ها گرمای بی‌نظیری را ارائه می‌کنند، مخصوصاً برای وزن خود کت، و اگر آب و هوا متغیر باشد، برای پوشیدن و درآوردن سریع ایده‌آل هستند.

متداول‌ترین مدل‌ها تا کمر کوتاه‌تر، باریک‌تر از میشلین من هستند و در رنگ‌های بلوکی طراحی شده‌اند که به راحتی با خیاطی مانند شلوارهای ضدآب جفت می‌شوند.

برای اطلاع کامل از کت بلند مردانه می توانید به درستی مقاله ما را تا انتها دنبال نمایید.

با این حال، مدرن ترین نمونه ها، موارد اضافی را اضافه می کنند. برای محافظت بیشتر مراقب هودهایی به سبک پارکی و لبه های بلندتر باشید، در حالی که جزئیات به سبک کوهنوردی مانند جیب های بزرگ وصله دار یا پانل هایی با رنگ متضاد یا پارچه ظاهر را به روز می کنند.

گرما، البته، از پرهای پایین می آید بهترین عایق های طبیعت، گرمای بدن شما را در داخل به دام می اندازند. اما این یک نکته بحث برانگیز برای فعالان حقوق حیوانات است که استدلال می کنند این روشی بی رحمانه برای گذراندن زمستان است.

اگر شما هم این نگرانی‌ها را دارید، به برندهای محیط‌ زیست مانند Patagonia و The North Face نگاه کنید که کت‌های خود را ماندگار می‌کنند و جایگزین‌هایی بدون حیوانات ارائه می‌دهند.

آیا می توانید انگشتان پای خود را لمس کنید؟ زیرا  شما می دانستید که قیمت هودی شما ممکن است در این فصل تغییر کند؟

امسال، طراحان با کت‌هایی که سبک‌های نظامی اولیه را به یاد می‌آورند، کت‌های پف‌کرده برای مردان که شبیه کیسه‌خواب هستند، و کت‌های پشمی پیچیده مانند کت‌هایی که ریچارد گیر در ژیگولو آمریکایی می‌پوشید، استفاده می‌کنند.

اکنون، مگر اینکه فراتر از دایره قطب شمال زندگی کنید، این سوال وجود دارد که آیا به چنین قیمت هودی دخترانه زمستانی نیاز دارید یا خیر،

اما عملی بودن تنها نیمی از نکته اینجاست. این بیشتر در مورد استعداد است.

چنین کت های بلندی شبح های دراماتیکی ایجاد می کنند و اغلب دارای یقه های حماسی هستند. این کتی است که می توان با آن دست و پا زد نه لرزیدن.

حتی اگر آنها بیشتر چیزی را که با آنها می پوشید پنهان می کنند، باید با احتیاط الگوی جیب هودی را انتخاب کنید. مدل‌های ساده‌تر تاپ و شلوار به کت اجازه می‌دهد حرف بزند، اما احساس نکنید که مجبورید رسمی بروید.

یکی را با یک سه راهی ساده و یک شلوار جین سبک شوینده امتحان کنید تا کمتر مورد انتظار باشد.

  • منابع:
  1. TYPES OF MEN’S COATS – DIFFERENT STYLES IN 2022
  • تبلیغات:
  1. بهترین نانوایی در جشنواره ملی معرفی شد
  2. جنس و روش ساخت کفش چرمی
  3. مکانیسم اثر محافظتی زیره سبز
  4. پارافین بافت را سخت و فشرده می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *