مردی توانست با دفتر طراحی ساده بی گناهی خود را بعد 20 سال اثبات کند

می خواهید یک دفتر کوچک با جلد سخت با کاغذی که نوشتن روی آن لذت بخش است.

دفتر گزارشگر Leuchtturm1917 همه چیزهایی را که در مورد خواهر و برادر بزرگترش دوست داریم، فقط در قالبی به اندازه کف دست دارد.

این دفتریادداشت ممکن است کوچک باشد، اما شکل کوچک آن دارای ویژگی‌های زیادی است.

دفتر طراحی ساده در بسیاری از مدارس مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله صفحات دارای سوراخ، شماره‌دار و صفحه فهرست، یک جیب پشتی بزرگ، برچسب‌هایی برای ستون فقرات و جلد، بسته شدن الاستیک و مهم‌ترین آنها.

کیفیت کاغذ فوق العاده از آنجایی که اندازه کوچک آن به این معنی است که معمولاً برای یادداشت برداری در حین حرکت استفاده می شود، ما انتظار نداریم که بیشتر مردم از یک خودکار با آن استفاده کنند.

اما کاغذ عاج رنگ در آزمایش های ما همه انواع جوهر را تحمل می کند.

دفتر

آن حس پودری را دارد که برای نوت‌بوک‌های Leuchtturm1917 منحصربه‌فرد است و در حین نوشتن بازخوردهای زیادی را ارائه می‌کند، چه از مداد یا خودکار استفاده کنید.

ما فکر می‌کنیم که ساختار باکیفیت دفترچه یادداشت باعث می‌شود آن را برای ایده‌های بزرگ یا کوچک، یا ثبت سریع لحظات ارزشمند کنار بگذاریم.

جلد سخت نگه داشتن آن را در یک دست برای نوشتن بدون میز در نزدیکی آسان می کند.

مانند کاغذ در سایر نوت بوک های Leuchtturm1917، جوهر از طریق صفحات دفترچه یادداشت Reporter در طرف دیگر برگه نشان داده می شود.

اگرچه اندازه یک تلفن هوشمند بزرگ (مانند گلکسی نوت 8 من) است، اما لپ‌تاپ گزارشگر Leuchtturm1917 آنقدر ضخیم است که به‌جز کت‌ها یا کت‌ها در بیشتر جیب‌ها جای می‌گیرد.

بر اساس هر صفحه، این نوت بوک گران‌ترین نوت‌بوکی است که توصیه می‌کنیم (11¢ در هر صفحه، در مقابل میانگین 7¢ در هر صفحه؛ دفتر گزارشگر Leuchtturm1917 8¢ در هر صفحه است).

اگر یک گزارشگر واقعی خبری هستید، از یک مصاحبه به مصاحبه دیگر دست و پنجه نرم می‌کنید و سپس یادداشت‌های یک روز را در مهلت ورق می‌زنید.

فکر نمی‌کنیم پرداخت آن‌قدر که فیلد نوت برای صفحه آن می‌خواهد ارزشش را داشته باشد.

این دفترچه یادداشت را برای یادداشت‌های ارزشمندتری که ممکن است بخواهید در سال‌های بعد به آنها مراجعه کنید، ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *