مایع ظرفشویی خاکستر بزرگ خوردنی است !

موارد احتیاط،  مایع ظرفشویی خاکستر بزرگ دور از دسترس کودکان نگه دارید. از تماس با چشم. اگر به طور تصادفی بلعیده شد، یک نوشیدنی شیر یا مقدار زیادی آب بنوشید. فوراً با پزشک تماس بگیرید. در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.

لباس های قابل شستشو با دست را بشویید. می توانید به جای مواد شوینده ای که برای شستن مواد ظریف دستی استفاده می کنید، از یک قاشق غذاخوری صابون ظرفشویی استفاده کنید.

لکه های روی فرش را پاک کنید. یک قاشق غذاخوری مایع ظرف را در دو فنجان آب گرم حل کنید و لکه را با یک پارچه سفید تمیز آغشته به محلول پاک کنید.

این کار را تا جایی تکرار کنید که لکه جذب پارچه شود و از روی فرش محو شود. سپس با آب سرد اسفنج کنید و با یک پارچه تمیز خشک کنید.

مایع

کابینت های آشپزخانه را پاک کنید. درست مانند وسایل آشپزی شما، کمدها نیز می توانند هنگام تهیه شام چرب شوند.

کمی صابون ظرفشویی را به یک بطری اسپری با آب گرم اضافه کنید تا کثیفی از بین برود. سپس، با یک دستمال خوب آبکشی کرده و خشک کنید.

لکه های روغن را از بتن پاک کنید. اگر نقطه ای را در کف گاراژ خود مشاهده کردید، لکه را با جوش شیرین بپوشانید و سپس مقداری مایع ظرف را روی آن بریزید.

با یک برس پلاستیکی تمیز کنید و بگذارید همه چیز برای چند ساعت بماند. بشویید و این کار را تکرار کنید تا لکه از بین برود.

یک کیسه یخ اضطراری درست کنید. اگر زمانی نیاز به کیسه یخ پیدا کردید، می توانید خودتان را با مایع ظرفشویی درست کنید!

مایع را در کیسه زیپلاک بریزید، درب آن را ببندید و چند ساعت در فریزر بگذارید. از آنجایی که صابون مایع برای مدت طولانی تری سرد می ماند و به حالت جامد منجمد نمی شود، می توان از آن به عنوان کیسه یخ ژل استفاده کرد.

همچنین می‌توان آن را هر چند بار که نیاز دارید دوباره منجمد کرد.زندگی خود را تنها با یک بطری مایع ظرفشویی آسان تر کنید!

به ما بگویید، چگونه از صابون ظرفشویی در خانه استفاده می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *