قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل تنسو

کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان ، یکی از بهترین ها و معروفترین ها در زمینه تولید شیرهای ساختمانی ،لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است زیرا محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات به روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد همچنین این محصول قابلیت رقابت باتولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را دارد و این محصول به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر میشود.

شیرآلات قهرمان تلاش میکنند تا با کمک به تولید ملی و تولید شیرآلات باکیفیت بالا، و تنوع طرح ، همواره سهم قابل توجهی در بازار داخلی و بازارهای جهانی داشته باشد. شیرآلات قهرمان دارای استاندارد ملی ایران است و اکنون به بیش از 25 کشور جهان محصولات خود را صادر می کند. توجه زیاد به تولید محصول باکیفیت ، وزن تنه سنگین شیرآلات و استفاده از کارتریج مناسب سبب شده که شیرآلات قهرمان دارای دوام و کارکرد مناسبی باشد.

مقاومت بالای محصولات قهرمان به املاح و آبهای اسیدی نیز از ویژگی دیگر شیرآلات قهرمان می باشد به همین سبب کلیه محصولات دارای گارانتی بی شرط 5 ساله می باشد. شیرآلات قهرمان مدل تنسو رویال در 2 رنگ کروم و طلایی تولید میشود.

مزایای این شیر آلات: طراحی مناسب – پوشش طلایی براق – دوام مناسب – گارانتی 5 ساله _تنوع محصولات قیمت مناسب عیب یابی راحت کیفیت بالا و استفاده آسان

سایر مزایای محصولات قهرمان عبارت اند از:

نصب ساده و بی دردسر خدمات پس از فروش برای همه محصولات در سراسر کشور بیش از 35 سال سابقه در زمینه تولید انواع شیرآلات تطبیق با استاندارد ایران و اروپا هولوگرام مخصوص برای اطمینان از اصل بودن قطعات و اورجینال بودن شیرهای قهرمان که در واقع وجود این هولوگرام به شما اطمینان می دهد که قطعات محصول، تعویض و دستکاری نشده اند. امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر و دریافت محصول در درب منزل با قیمت مناسب امکان پرداخت هزینه محصولات در هنگام دریافت درب منزل هم وجود دارد.

این شیرآلات با ظاهر شیک و زیبای خود، به صرفه جویی بیشتر در مصرف آب هم کمک می کنند و از هدر رفتن آب به دلیل چکه های بی وقفه، باز شدن ناگهانی و بیش از حد نیاز آب جلوگیری می کنند. همه این محصولات دارای ضمانت نامه معتبر هستند و استاندارد کیفیت ایزو 9001 برای آن ها دریافت شده است.

قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل تنسو

قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان

قیمت شیرآلات بهداشتی قهرمان کارخانه شیر الات قهرمان یکی از قدیمی ترین کارخانه هادر صنعت شیر آلات میباشد که به خاطر ارتقای کیفیت محصولات، تمامی مواد اولیه با بهترین دستگاه های مورد تایید استاندارد (كوانتوم متر) مورد آنالیز قرار می گیرند و بعد قیمت گذاری میشوند. ‌ كليه كارتريج های قهرمان از كشور اسپانيا و كمپاني SEDAL و اکثر شلنگ های مورد استفاده از کشور آلمان تهیه و استفاده می شوند. لازم به ذکر است این قطعات دارای بالاترین کیفیت بوده و استاندارهای اروپا و کشورهای پیشرفته را دارا می باشند.

همان طور که قبلا هم بیان شد یکی از بارزترین ویژگی های شیرآلات قهرمان، تنوع آن ها از نظر شکل و کارایی شان است که موجب استقبال بی نظیر خریداران از این محصولات شده است.چند نمونه از شیر آلات با کیفیت و با قیمت مناسب قهرمان:

شیرآلات آنتیک قهرمان: این نوع از شیرآلات بسیار زیبا جلوه جذابی را به منزل شما می دهند. اگر طراحی منزل شما به سبک کلاسیک است و دوست دارید تا هماهنگی بیشتری بین سبک مورد نظر و تجهیزات خانه خود داشته باشید، بهتر است این نوع از شیرها را انتخاب کنید. شیر حمام آنتیک قهرمان دو عدد لنگی و پولکی در قسمت پشت دارد. شیر روشویی یا توکاسه آنتیک و شیر ظرفشویی آن دارای دو عدد شلنگ پیستوار حصیری هستند.

از ویژگی های مثبت شیر ظرفشویی آنتیک، ارتفاع مناسب آن است تا شست و شوی ظرف ها به راحتی انجام گرفته و باعث خیس شدن لباس های فرد و اطراف سینک نشود. علم این محصول به دلیل آن که به صورت ریختگی می باشد، از وزن بالاتری برخوردار است. در مورد این مدل بهتر است بدانید که شیر توالت آن به شکل اورجینال شلنگ ندارد.

• شیرآلات قهرمان مدل آبشار : این محصول برای استفاده در حمام، توالت، روشویی و آشپزخانه در نظر گرفته شده است و البته باید در نظر داشته باشید که این محصول به طور اورجینال علم دوش و شلنگ توالت ندارد. کاتریج ساخت این مدل محصول اسپانیا است و جنس بدنه آن از آلیاژ برنج میباشد. آبکاری کروم، با درجه میکرون بالا یکی دیگر از ویژگی های این محصولات است.

شیر آلات تتراس قهرمان: شیرهای ظرفشویی این مدل دارای دو نوع شلنگ دار و علم دار هستند. هر دو نوع این مدل، دو عدد شلنگ پیستوار حصیری دارند نوع شلنگ دار دارای شلنگ متحرک به اندازه 1.5 متر است و نوع علم دار، دارای علم ریختگی با کیفیت و مرغوبی می باشد. ارتفاع مناسب همه انواع شیرها و آلیاژ مرغوب و لعاب کاری فوق العاده حرفه ای آن ها باعث شده تا به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات قهرمان شناخته شوند.

مدل فلت برسام: شیر ظرفشویی این مدل دقیقا همان شیر فلت رویال است که برای ست شدن با سایر محصولات مدل برسام در این دسته بندی هم قرار گرفته است. شیر دوش و حمام، شیر روشویی و توالت برسام هم به طور کاملا حرفه ای لعاب کاری شده است.

این ها نمونه های کوچک و با قیمت مناسب از‌محصولات قهرمان هست چون هماهنطور که گفته شد تنوع در این محصول بسیار بالاست.

شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل تنسو

شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل تنسو • شیرآلات قهرمان مدل تنسو: ویژگی های این شیرآلات مشابه با مدل آبشار است و تفاوت آن ها در ظاهر و تنوع در شکل اهرم و علم شان می باشد. • شیرهای ظرفشویی دو منظوره این محصول یکی از بهترین و متفاوت ترین تولیدات قهرمان است. شیر ظرفشویی دو منظوره دارای دو خروجی جداگانه برای آب است و توسط دو اهرم مجزا، تنظیم و کنترل می شود. مهمترین ویژگی این محصول امکان نصب دستگاه تصفیه آب بر روی آن است که برای افرادی که ترجیح می دهند شیر تصفیه واحدی داشته باشند، مناسب خواهد بود

شیرالات قهرمان مدل تنسو یکی از شیر های با قیمت بالاست که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این شیر جزو دسته شیرهای فانتزی قهرمان قرار میگیرید که دارای ۵ سال ضمانت کارخانه قهرمان است تفاوت این سری از شیرالات با تنسو 2 فقط در نحوه قرار گیری دسته شیر در حمام و توالت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *