عروسی با پیاز سرخ شده فله برای خود لباس عروس دوخت

پیازچه (در BA، ما این پیازها را منحصراً می نامیم!)، پیاز سرخ شده فله ، و به طور گیج کننده، پیازچه بهاره (اشتباه!)، آنها ملایم تر، نرم تر و علفی تر از هر یک از لامپ های ذخیره سازی هستند. آنها به همان اندازه خام خوب هستند، مانند پراکنده شده روی توفوی آب پز یا تخم مرغ سرخ شده، همانطور که به آرامی پخته می شوند، مانند دم کرده روغن برای سس پیازچه به سبک کانتونی.

پیاز بهار
تازه واردهای شاداب و شیرین! اینها فقط پیازهای ذخیره ای هستند که زودتر از موعد برداشت می شوند تا به پیازهای دیگر فضای رشد بدهند. همانطور که از نام آن پیداست، آنها فوق العاده فصلی هستند. وقتی دستتان به آنها رسید، آنها را ستاره کنید: گریل، کباب،

یا آن ها را کامل یا نصف کرده، رویه ها و همه را آب پز کنید، سپس با پودر سوخاری لیمویی، سس خردل تند، یا به عنوان ادای احترام به کالچوت های کاتالونیایی (یکی از خویشاوندان پیاز پیاز) رومسکو بپوشانید.

پیاز

چیزهای خوب در بسته بندی کوچک عرضه می شود! نکته حرفه ای: اگر می خواهید یک دسته کامل را یکباره پوست بگیرید (اوف)، ابتدا آنها را سفید کنید.

موسیر ها
تصویر ممکن است حاوی پیاز گیاهی، سبزیجات و موسیر باشد
هر جا که از پیاز ذخیره سازی استفاده می کنید از اینها استفاده کنید. آنها بدون اینکه خیلی تهاجمی باشند طعم پیازی دارند و به دلیل تطبیق پذیری آنها محبوب هستند.

آن‌ها در خانه ریز خرد شده و در یک وینگرت لیمو هم زده می‌شوند، در کنار مرغ نصف شده و برشته می‌شوند، ترشی کامل، مانند غذای ویتنامی dua hanh، یا سرخ شده در برش‌های نازک برای یک تاپر ترد برای لاکسا، کورما، و گادو گادو. FWIW، یک لامپ را برابر با یک موسیر در نظر می گیریم، حتی اگر حاوی دو لوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *