عرقیات غیر قانونی باعث حبس ابد برای نوجوان تهرانی شد

مردم عرقیات را برای درمان بی خوابی می نوشند زیرا اثرات آرام بخشی آن دارد. تعداد کمی از افراد ممکن است واکنش های آلرژیک را تجربه کنند. با این وجود،سازمان غذا و دارو را در لیست به طور کلی به عنوان ایمن شناخته شده قرار داد.

تحقیقات قدیمی تر منبع معتبر نشان می دهد  چای بابونه که تأثیر آن بر خواب ناشی از محتوای فلاونوئید آن است. آپیژنین فلاونوئیدی است که به گیرنده های بنزودیازپین در مغز متصل می شود که اثر آرام بخشی دارد.

در اینجا با فواید چای بابونه بیشتر آشنا شوید. کیسه های چای بابونه را با قیمت کم  ارائه می دهد. تنها یک ماده در این کیسه های چای وجود دارد. بابونه ارگانیک و آنها یک گزینه بدون کالری برای افرادی هستند که به دنبال چای بابونه هستند.

همچنین هیچ کافئینی در این چای وجود ندارد و برای افرادی که مایلند چای بابونه را قبل از خواب امتحان کنند، مناسب است.

عرقیات

چای مخلوط می‌شود و این شرکت ادعا می‌کند که محصولاتش تأیید شده توسط پروژه غیر هستند. همچنین بیان می‌کند که از کیسه‌های چای پایدار استفاده می‌کند که شامل رشته‌ها، برچسب‌ها یا منگنه‌ها نمی‌شود.

حاوی کافئین نیست، کالری ندارد، از چای کیسه ای پایدار استفاده می کند به گفته برخی از کاربران، فاقد طعم است.

چای سنبل الطیب، سنبل الطیب گیاهی است که مردم می توانند آن را در فروشگاه های مواد غذایی سالم پیدا کنند.

داروهای خواب آور و آرام بخش ممکن است حاوی سنبل الطیب باشند. مردم می توانند این محصولات را بدون نسخه به صورت قرص یا چای خریداری کنند.

محققان تایید نکرده‌اند که سنبل الطیب برای درمان بی‌خوابی مؤثر و بی‌خطر است یا خیر، و برخی منابع معتبر مطالعات منابع معتبر نتایج متناقضی را نشان می‌دهند.

تحقیقات انجام شده در سال 2020 به این نتیجه رسیدند که ریشه سنبل الطیب می تواند گیاهی ایمن و موثر برای بهبود خواب و کاهش خطر اختلالات خواب باشد.

با این حال، نتایج ناسازگار بود و برخی از مواد طبیعی فعال در ریشه سنبل الطیب ناپایدار هستند. نویسندگان خاطرنشان می کنند که این ممکن است بر کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات تأثیر بگذارد و باید آزمایشات بیشتری انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *