روش جدید کیک که شما را به وجد می آورد

سپس سفیده ها را یکی یکی اضافه کنید تا خمیر درست شود. مطمئن شوید که بعد از هر بار اضافه کردن خوب بزنید. سپس تخم مرغ ها را کامل اضافه کنید دوباره یکی یکی و خوب هم بزنید.

حتماً هر از گاهی کناره های کاسه خود را خراش دهید. در آخر مخلوط خامه ترش و وانیل را اضافه کنید و در همزن بزنید تا یکدست شود.
بعد از اینکه طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه خود را با هم مخلوط کردید، وقت آن است که قالب های کیک خود را آماده کنید. شما می خواهید سه تابه 9 اینچی را با کاغذ روغنی چرب کرده و بپوشانید. اگر سه تابه ندارید آن را عرق نکنید، می توانید لایه های کیک را در شیفت درست کنید.

خمیر را به طور مساوی بین سه قالب تقسیم کنید و در فر با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 30 تا 35 دقیقه یا تا زمانی که یک خلال دندان در مرکز هر لایه فرو کرده اید، بپزید.

وقتی شومیز یقه کراواتی تمام شد، آنها را روی توری سیمی قرار دهید تا به مدت 10 دقیقه در تابه ها خنک شوند. سپس آن‌ها را از تابه خارج کنید، کاغذ را جدا کنید و اجازه دهید تا قبل از فراست کردن کاملا خنک شوند.

سپس با استفاده از یک کاردک افست – یکی از ملزومات مورد علاقه ما برای پخت – بین لایه ها یخ بزنید. هنگامی که لایه های شما روی هم چیده شدند، می توانید به بیرون یک کت خرده دار بدهید.

کت خرده‌دار فقط یک لایه بسیار نازک فراست است که روی کل قهوه برای لاغری شکم و پهلو پخش می‌کنید. این پوشش نازک کمک می کند تا حاوی هر گونه خرده ریزه از این رو نام آن باشد و به عنوان پایه خوبی برای تزئین بیشتر عمل می کند.

با تمام شدن کت خرده نان، می توانید بیرون را هر طور که دوست دارید یخ بزنید. شما می توانید لوله کشی فانتزی یا چرخش های ساده را با استفاده از آن اسپاتول افست انتخاب کنید.

این کیک به هر حال که آن را تمام کنید بسیار زیبا خواهد بود.
این اندازه لباس بافتنی نوزاد مرطوب را برش بزنید و شوکه خواهید شد که از نانوایی نیست.

تکه های دانه وانیل حاصل از خمیر وانیل به آن ظاهری منحط می دهد و فقط دهان شما را از آنچه در آینده است آب می دهد.

می‌توانید این کیک را به‌صورت ساده سرو کنید، اما می‌توان آن را با مقداری توت تازه که روی آن قاشق می‌ریزید یا حتی یک قاشق بستنی مورد علاقه‌تان همراه شود.

و اگر به نکاتی در مورد چگونگی بدست آوردن تکه های کیک عالی نیاز دارید (و آنها را با این زیبایی می خواهید)، یاد بگیرید که چگونه (به راحتی) کیک را برش دهید.

  • منابع:
  1. How to Make the Best Vanilla Cake You’ve Ever Tasted
  • تبلیغات:
  1. رویت ققنوس بر روی قله اورست!
  2. روش های تولید نوشت افزارها
  3. فواید مصرف قهوه گانودرما
  4. پشم شیشه و بیماری درماتیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *