دلایل قانع کننده بزای افزایش قیمت روکش کابینت

در این دو دسته ساخت کابینت، چندین سبک رایج درب برای انتخاب وجود دارد.
با خطوط تمیز و کلاسیک، شیکر محبوب ترین سبک روکش کابینت است زیرا می تواند به زیبایی کار کند، چه زیبایی شناسی شما مدرن باشد، چه انتقالی یا سنتی. درب شیکر که “پنج تکه” نیز نامیده می شود، اساساً یک پانل مسطح با چارچوبی متشکل از ریل (قطعات افقی) و پایه ها (قطعات عمودی) است.

سادگی آن به این معنی است که بسته به نحوه سفارشی کردن کابینت و سایر عناصر طراحی آشپزخانه که با آن جفت می کنید، می تواند طیف گسترده ای از طرح های آشپزخانه را تکمیل کند.

هریسون می‌گوید: «کابینت‌های سبک شیکر را می‌توان با افزودن انواع مختلف جزئیات لبه‌ها در داخل قاب، کمی مدرن‌تر یا سنتی‌تر ساخت.

عرض قاب همچنین می تواند کل فضای کابینت را تغییر دهد. هریسون می‌گوید: «من درهایی به سبک Shaker با قاب ½ تا ¾ اینچی برای ظاهری واقعاً مدرن و 2¼ اینچ تا 2½ اینچ برای سبک انتقالی تر ساخته‌ام.

هرچه قاب ضخیم تر و آراسته تر باشد، ظاهر سنتی تری خواهید داشت. در اینجا، درهای کابینت به سبک Shaker را در دو رنگ چوبی و سفید، همراه با جلوی کشوهای پانل تخت مشاهده خواهید کرد.

در حالی که کابینت های سبک شیکر به دلیل تطبیق پذیری و جذابیت همیشگی خود مورد علاقه هستند، اما تمیز نگه داشتن آن ها دردسرساز هستند زیرا گرد و غبار و کثیفی می توانند در داخل قاب جمع شوند.

با این حال، اگر با نگهداری خوب هستید، این آفتاب پرست آشپزخانه تقریباً هر سبکی را بهبود می بخشد و برای مدت طولانی شیک به نظر می رسد.

  • منابع:
    1. 7 Kitchen Cabinet Styles to Consider for Your Next Remodel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *