در گذشته بدین صورت کت چرم می پوشیدند

خبر خوب شما سال‌ها فرصت دارید تا سبک ژاکت چرمی را کامل کنید بمب‌افکن، دوچرخه‌سواری، مسابقه‌ای، خودتان را بخواهید – زیرا این ظاهر کلاسیک راه به جایی نمی‌برد. در اینجا سه ​​راه ساده برای استایل کردن یک کاور مبل بدون نیاز به تلاش زیاد آورده شده است.
شما هرگز نمی توانید با یک کت چرم خوش پوش اشتباه کنید. وقتی روی تی شرت پوشیده می شود باید کمی سنگین احساس شود و راحت بنشیند.

قطعه ای را انتخاب کنید که کمی بزرگ باشد تا بتوانید نفس بکشید اما همچنان بدن شما را به خوبی بغل کند. چین های زیاد به این معنی است که برای شما خیلی سفت است.

روی برندهایی مانند Givenchy یا Saint Laurent سرمایه گذاری کنید تا یک اثر بی انتها را داشته باشید. به جزئیات ریزتر مانند بست های نامتقارن و زیپ های مورب برای جلوگیری از وزش باد، کت چرم دخترانه برای کاربرد، آسترهای داخلی برای راحتی و کیفیت مواد آن دقت کنید.
اگر بتوانید در هنگام لباس پوشیدن حالت «کمتر، بیشتر» را حفظ کنید، عالی است. با تعویض شلوار جین مشکی با شلوار پشمی چین دار، ظاهری رسمی تر و جذاب تر با یک کت چرمی به دست آورید.

چکمه برای دربی های چرم لاکی و یک تی شرت معمولی برای یک پیراهن لباس سفید ترد با تمام دکمه ها تمام شده است. شما فقط قطعات اطراف آن را ارتقا می دهید. هرگز، هرگز سعی نکنید با یکی از آنها کت چرم دخترانه کوتاه کنید – آنها به خوبی با هم پیش نمی روند.
ست کردن یک دوچرخه‌سواری مشکی با شلوار جین مشکی باریک گاهی اوقات می‌تواند بسیار صاف به نظر برسد. لباس پوشیدن تنها به یک رنگ ممکن است خسته کننده به نظر برسد.

همه چیز را با کشک و چند لایه اضافی جدا کنید. شاید یک ژله زیر یک بمب افکن ساده و جادار این کار را انجام دهد. یا یک هودی برای ظاهر غیر رسمی‌تر و یک روسری پشمی زیبا برای افزایش ظاهر پیچیده (فقط اگر آب و هوا اجازه دهد).

اگر واقعاً به دنبال ظاهری کاملا مشکی هستید، یک پیراهن سفید در داخل آن بپوشید تا ابعاد بیشتری داشته باشد.

  • منابع:
  1. How the black leather jacket captured style and imagination for 65 years
  • تبلیغات:
  1. مبلمان جدید ظاهری معتبر به اتاق نشیمن شما می بخشد
  2. شیره میوه حاوی آنتی باکتریال
  3. راز آرام کردن کودکان با نبات زعفرانی کشف شد!
  4. بهترین کیک مخصوص مجالس و میهمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *