خودکار تک شاخ اکلیلی در مهدکودک ها ممنوع شد

بین  خودکار تک شاخ اکلیلی مختلف بر اساس ویژگی های منحصر به فرد آنها انتخاب کنید. اگر قصد دارید از خودکار برای هدف خاصی استفاده کنید، مانند امضای نام خود به صورت خوانا روی اسناد مهم یا مرکب زدن یک نقاشی، به دنبال خودکاری باشید که به بهترین وجه این هدف را برآورده کند.

هنرمندان مایلند از قلم‌های فواره‌ای استفاده کنند، زیرا آنها وسیع‌ترین اندازه‌های نوک را ارائه می‌دهند و می‌توانند تقریباً با هر نوع جوهری پر شوند. دانشمندان، مدیران و دانش‌آموزان احتمالاً به سمت قلم‌هایی جذب می‌شوند که حمل آن‌ها آسان است و جوهر را به طور کارآمد تحویل می‌دهند.

کسانی که مبتلا به آرتریت هستند ممکن است از نوشتن با قلم‌های پهن‌تر که در دست گرفتن آنها دردناک‌تر است سود ببرند.

افرادی که چپ دست هستند باید به فکر استفاده از خودکارهایی باشند که با جوهرهای خشک شونده سریع پر شده است، زیرا اگر دستی روی آنها رد شود کمتر مستعد لکه شدن خواهند بود.

خودکار

با خودکارهای قابل شارژ آن را ساده نگه دارید. برای اینکه در درازمدت از هزینه خود صرفه جویی کنید، به خودکارهایی با جوهر قابل پر کردن مجدد ضربه بزنید.

قلم‌های فواره‌ای را می‌توان با انواع مختلفی از جوهر بارگیری کرد و اغلب قلم‌های ژله‌ای و توپ‌پوینت جذاب‌تر را می‌توان در صورت نیاز به تعویض چوب قدیمی جدا کرد.

برداشتن چند چوب جوهر جایگزین یا کارتریج بسیار ارزان‌تر از خرید خودکارهای جدید در هر زمان تمام شدن است. بطری‌ها، چوب‌ها یا کارتریج‌ها را در خانه، محل کار یا کمد خود نگهداری کنید تا همیشه جوهر تازه‌ای در صورت نیاز داشته باشید.

حتی می‌توانید جوهر را در رنگ‌های منحصربه‌فرد دریافت کنید، که به شما امکان می‌دهد در صورتی که کارتان به کدگذاری رنگی زیادی نیاز دارد یا از رنگ مشکی ساده خسته می‌شوید، به جوهر آبی، سبز، نارنجی، بنفش یا قرمز بروید.

خودکار مورد علاقه خود را به صورت عمده بخرید. هنگامی که قلمی را پیدا کردید که واقعاً دوست دارید، آنقدر مصرف کنید که برای مدتی ماندگار باشد.

برخی از برندهای خاص، خودکارهای خود را در کیف، جعبه یا حتی کیف در دسترس قرار می‌دهند، که برای افرادی که در مورد آنچه استفاده می‌کنند بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *