خمیر رولت خرما قدرت باروری مردان را افزایش می دهد

آیا تا به حال از خمیر رولت خرما  استفاده کرده اید؟ خرما رطوبت و شیرینی کاملا طبیعی را به محصولات پخته شده مانند نان، کلوچه، کلوچه و تارت می دهد. همچنین می توان آنها را با گوشت یا پنیر به عنوان پیش غذا یا میان وعده پر کرد یا با میوه های خشک و آجیل سرو کرد.

خرمای خرد شده را به ماست، غلات داغ، اسموتی ها، سالادها و سالادها اضافه کنید. سعی کنید آن ها را به جای کشمش یا زردآلو در هنگام تطبیق غذاهای خوش طعم استفاده کنید.

خرما میوه ای شیرین و خوش طعم است که در درختان خرما رشد می کند. آنها اغلب به صورت خشک و بسته بندی شده یافت می شوند. خرما سرشار از فیبر غذایی، چندین ویتامین و مواد معدنی، فیتواسترول، کاروتنوئید و پلی فنول است.

خرما

تحقیقات نشان داده است که خرما دارای خواص دارویی مفیدی است که از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی ناشی می شود.

خرما مواد غذایی مغذی و سرشار از قند طبیعی است که آن را به یک شیرین کننده طبیعی عالی تبدیل می کند. اگر مراقب مصرف قند خود باشید، ممکن است بخواهید خرما را در حد اعتدال مصرف کنید.

یک وعده 200 کالری (72 گرم) خرمای مدجول حاوی 11 درصد پتاسیم توصیه شده روزانه، 48 گرم شکر و 4.8 گرم فیبر است.

مانند کباب یا خورش، جایگزین کنید، یا آن ها را به مارینادها و لعاب ها اضافه کنید تا شیرینی بیشتری داشته باشند و طعم های دیگر را متعادل کنند.

فواید خرما برای سلامتی، سرشار از پتاسیم، سرشار از فیبر، حاوی چندین ویتامین B2، دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی، منبع خوبی از فولات، مس، ویتامین A و آهن است.

ممکن است به تسکین یبوست و اختلالات روده کمک کند برای اطلاعات بیشتر در مورد خرما، لطفاً به حقایق تغذیه ای خرما و فواید سلامتی مراجعه کنید.

نحوه استفاده از خرما در غذاهای روزانه، خرما برای شیرین کردن غذاهای شیرین یا خوش طعم مفید است. آن ها همچنین همه کاره هستند و می توانند به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.  چند روش خلاقانه برای استفاده از خرما و ایده های دستور پخت سریع برای امتحان آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *